dissabte, 9 de setembre del 2017

Jocs d'escacs (5)


A començaments del passat mes de juliol em vaig jubilar, i al dinar de comiat que em van organitzar les companyes i companys de la feina, com és preceptiu i costum, em van fer un regal.

Un rellotge, em direu. Si ja sé que normalment en aquests tipus d'actes el més habitual és que t'encolomin un rellotge i apa “nen” cap a casa.

Doncs no, les meves companyes i companys em van organitzar un dinar molt emotiu ple d'empatia i es van esforçar per fer-me un regal que sabien que m'agradaria, un joc d'escacs.




No hi ha millor regal que saber que la gent que te'l fa s'ha esforçat en buscar una cosa que t'agradi, i clarament ho van aconseguir, em van regalar una replica dels escacs de l'Illa de Lewis.



Que s'ho van “currar” ho demostra que aquest joc es ven al National Museums Scotland, el que em fa pensar que ho van adquirir per Internet.



En fi, un nou joc d'escacs per la meva col·lecció, els podeu veure tots en aquest enllaç.

Salut i escacs,