dilluns, 4 de setembre del 2017

Tornar a Barcelona és tornar als escacs


Després d'un mes desconnectat de Barcelona i tot el que aquesta gran ciutat representa, tant positiu com negatiu, torno a la normalitat. Entenent normalitat per les coses que són costum en mi.

I per suposat els escacs, dels quals també he estat desconnectat durant aquest mes i escaig. Això representa que em tinc que posar al dia, tasca gaire fàcil, ja que durant aquest període de temps han passat moltes coses en el nostre reduït món dels escacs.

Bé, he d'admetre que ni de bon tros he pogut veure tot el que ha passat, necessito més temps. Però si que he vist algunes coses que m'han cridat l'atenció, per suposat temes propers que són els que més m'interessen i especialment  aquest.

El 30 de juliol, últim diumenge d'aquell mes, es va jugar una nova edició de l'Obert Internacional Ciutat d'Olot, inclòs dins el Circuit Català (ritme actiu) i amb 1.665€ en premis. Aquest torneig és un dels millors tornejos del circuit a ritme actiu i ha comptat amb 108 participants d’11 diferents nacionalitats. El campió ha estat el Gran Mestre  Orelvis Pérez, en solitari amb 8 punts. El podi l'han completat els Grans Mestres, Miguel Muñoz, amb 7'5 punts, i el Jaime Alexander Cuartas, amb 7 punts.

Foto: Club Escacs Olot

Podeu consultar la classificació final en aquest enllaç

Em preguntareu perquè m'ha cridat l'atenció aquest torneig per sobre d'uns altres, doncs molt senzill, en aquest torneig ha quedat sisè amb els mateixos punts que el tercer, el Mestre Fide Òscar Ruiz, company de club, d'equip, bon amic i un “tros” de jugador.

Foto: Club Escacs Olot

Foto: Club Escacs Olot

Ha estat una alegria la teva bona actuació Òscar, ens veiem aviat.

Salut i escacs,